Doživljaj u prostoru za vrijeme korone

Polako se svi vraćamo u uobičajene rutine nakon što nam je ova nesretna korona pomrsila planove i ostavila nas u svojim domovima više od mjesec dana.

Po povratku na svoja radna mjesta vidimo da se ne vraćamo u istu realnost na koju smo navikli. Svoje navike prilagodili smo trenutnoj situaciji kako bi smanjili štetu koju virus može prouzročiti. Na svakom ulazu u poslovnicu kupce dočekuju dezinfekcijska sredstva a s osobom iza blagajne dijeli ih plastična barijera. Doživljaj u prostoru iz temelja je promijenjen.

Kupci očekuju visoki nivo zaštite i određenu sigurnost dok borave u poslovnici. Tvrtke ulažu velike napore kako bi ispunile kriterije propisane od strane vlade i kupcima pružile sigurnu zonu. Prostori i cijeli asortiman dezinficiraju se na dnevnoj bazi.

Nikada nije bilo važnije s kupcima komunicirati na mjestu prodaje i obavijestiti ih o svim koracima koji se poduzimaju kako bi se njihovo zdravlje zaštitilo. Na nekim mjestima možete vidjeti plakate koji na to upućuju dok tvrtke koje imaju vlastiti komunikacijski kanal (instore radio) maksimalno koriste taj medij u svrhu komunikacije s kupcima (obavijesti i naputci).

Kako bi neutralizirali miris dezinficijensa a kupcima dočarali čistoću prostora tvrtke koriste mirisni marketing. Sve popularniji su svježi mirisi (eukaliptus i mentol) i mirisi s izraženim notama citrusa i agruma. Ugodni mirisi na ljude djeluju podsvjesno – smanjuju anksioznost i pozitivno utječu na raspoloženje. S obzirom koliko je negativnog utjecaja korona imala na ljudsku psihu, svaki detalj koji može pridonijeti boljem doživljaju u prostoru iznimno je bitan.

U nadi da ćemo se brzo vratiti starim navikama ostanite odgovorni i pazite na sebe i ljude oko sebe.

Za sva pitanja vezana uz glazbu i mirise stojimo na raspolaganju.

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
Share
Tagged in
Leave a reply