mirisni marketing, mirisi u poslovnom  prostoru, aroma marketing, mirisi u poslovnici, scentair, osjet njuha, osjećaj, sjećanjaPoslovna glazba, glazba u poslovnici, muzika u poslovnici, glazba u poslovnom prostoru, mood media, barix, osjećaj
Mirisni marketing
Scentair
Osjet njuha naše je najmoćnije osjetilo direktno povezano s dijelom mozga koji obrađuje osjećaje i sjećanja. Aroma marketing dio je osjetilnog marketinga čija je svrha uključivanje više osjetila kako bi posjetitelji dobili cjelovitu, višedimenzionalnu sliku vrijednosti brenda.
Instore radio
MIT X1
Glazba ima snažan utjecaj na percepciju vašeg branda. Odabirom pravilne glazbe u kupcima možete izazvati pozitivne osjećaje, sreću i samouvjerenost prilikom kupnje.Koristeći tempo, glasnoću i različite glazbene žanrove možete povećati potrošačke navike vaših kupaca.
ImageImageImageImage
„Uvođenjem ugodnih mirisa i lounge glazbe u naše prodajne salone stvorili smo idealnu atmosferu za spavanje odnosno za isprobavanje madraca u relaksirajućem ambijentu. Hvala ekipi iz Muzika InsTOre.“
Perfecta Dreams
Kristina Bošnjak, direktor maloprodaje
„ Uz pomoć tvrtke Muzika i to stvorili smo ugođaj koji najbolje odgovara našem klubu. Nenametljiva playlista koja uključuje zvukove soul-a, talijanskih i španjolskih hitova uz miris sandalovine stvorili su idealni ugođaj za naše igrače.“
MSFG
Matija Licitar, direktor
"Zahvaljujući rješenjima tvrtke Muzika i to godišnje uštedimo značajni udio marketing budžeta. Glazbeni kanal rađen specifično za Decathlon karakterizira motivacijska, energična i optimistična glazba koja u potpunosti opisuje naš brand."
Decathlon
Alex Milović, direktor komunikacija
Hvala tvrtki Muzika i to, mirisi po hotelu su super! Također, mirisni štapići su odlično rješenje jer ih mogu svugdje sakriti.
Kempinski Hotel Adriatic
Jelena Vukosavljević Franjić, executive housekeeper