Instore radio
Glazba ima snažan utjecaj na percepciju vašeg branda. Odabirom pravilne glazbe u kupcima možete izazvati pozitivne osjećaje, sreću i samouvjerenost prilikom kupnje.Koristeći tempo, glasnoću i različite glazbene žanrove možete povećati potrošačke navike vaših kupaca.

Mirisni marketing
Osjet njuha naše je najmoćnije osjetilo direktno povezano s dijelom mozga koji obrađuje osjećaje i sjećanja. Aroma marketing dio je osjetilnog marketinga čija je svrha uključivanje više osjetila kako bi posjetitelji dobili cjelovitu, višedimenzionalnu sliku vrijednosti brenda.

Smart service
Pružite vašim gostima mogućnost narudžbe s minimalnim socijalnim kontaktom i bez čekanja osoblja.
Višejezičan servis omogućuje vašem gostu da uz pomoć smartphone-a na jednostavan način pregleda i naruči usluge koje nudite.
ImageImageImageImageImage
„Uvođenjem ugodnih mirisa i lounge glazbe u naše prodajne salone stvorili smo idealnu atmosferu za spavanje odnosno za isprobavanje madraca u relaksirajućem ambijentu. Hvala ekipi iz Muzika InsTOre.“
Perfecta Dreams
Kristina Bošnjak, direktor maloprodaje
„ Uz pomoć tvrtke Muzika i to stvorili smo ugođaj koji najbolje odgovara našem klubu. Nenametljiva playlista koja uključuje zvukove soul-a, talijanskih i španjolskih hitova uz miris sandalovine stvorili su idealni ugođaj za naše igrače.“
MSFG
Matija Licitar, direktor
"Zahvaljujući rješenjima tvrtke Muzika i to godišnje uštedimo značajni udio marketing budžeta. Glazbeni kanal rađen specifično za Decathlon karakterizira motivacijska, energična i optimistična glazba koja u potpunosti opisuje naš brand."
Decathlon
Alex Milović, direktor komunikacija
Hvala tvrtki Muzika i to, mirisi po hotelu su super! Također, mirisni štapići su odlično rješenje jer ih mogu svugdje sakriti.
Kempinski Hotel Adriatic
Jelena Vukosavljević Franjić, executive housekeeper
Nakon puno propalih pokušaja pronalaska mirisa za prostor koji će se zaista osjetiti tokom cijelog dana i upotpuniti dojam harmonije i topline hotela, slučajno sam naišla na proizvode Muzike i to i nakon prvog dana testiranja odmah znala da je to to što sam tražila. Uređaj pruža točno odgovarajuću količinu mirisa tako da se diskretno osjeti i širi svim prostorijama. Vrlo često dobivamo upite gostiju od kuda dolazi taj miris te da bi vrlo rado htjeli nešto slično ponijeti kući.
Livris Hotel
Tajana Stunić, General Manager

 

Reference