Mirisni marketing

Istraživanja

Znastvenici su otkrili porast raspoloženja od 40% kod ljudi koji su bili izloženi ugodnom mirisu – Sense of Smell Institute

Nike-ovo istraživanje pokazalo je da miris utječe na poželjnost tenisica u 84% ispitanika, dok su ispitanici bili spremni platiti 10-20% više u aromatiziranim prostorijama – 2001 Harvest Consulting Group

Unaprijedite vaše shopping iskustvo

Povećajte vrijeme zadržavanja i učestalost posjete vaših kupaca, utječite na njihovo ponašanje na mjestu prodaje.

Povežite se s kupcima na emocionalnoj razini ostvarujući pozitivna sjećanja i dugoročni utisak.

ScentAir

Najveća tvrtka koja se bavi mirisnim marketingom u svijetu, aktivna u više od 100 zemalja.

Više od 2000 sigurnih i odobrenih mirisa na odabir.

Tehnologija

Tehnologija suhog zraka koja raspršuje mirise bez sprejeva, aerosoli ili zagrijanih ulja, ne morate brinuti o masnom podu ili oštećenoj robi.

Kompletno su programibilni na dnevnoj bazi pokrivajući prostore od 15m2 do 2000m2.