Osjet njuha naše je najmoćnije osjetilo direktno povezano s dijelom mozga koji obrađuje osjećaje i sjećanja. Mirisi utječu na ljude na različite načine, od raspoloženja do koncentracije, sjećanja i emocija. Uz ugodan miris kupci se u poslovnicama zadržavaju duže, troše više i prije će preporučiti vaše proizvode i usluge. Miris je važan dio doživljaja u poslovnom prostoru (customer experience) i s vremenom postaje dio vašeg brenda.
Miris u poslovnom prostoru znači novo iskustvo kupcima te iskorak kod konkurencije. Miris u poslovnici najnoviji je trend u marketingu a koriste ga svi od banaka, maloprodaje, hotelijera i ugostitelja, do poliklinika i poslovnih ureda.
Da bi aromatizirali poslovne prostore koristimo profesionalne raspršivače mirisa i suvremenu tehnologiju kako bi osigurali vašim posjetiteljima ugodan boravak. Naši uređaji koriste tehnologiju suhog zraka koja raspršuje mirise bez sprejeva, aerosoli ili zagrijanih ulja. To znači da ne morate brinuti o masnom talogu na podu ili oštećenoj robi.
ScentAir je najveća i najraširenija kompanija koja se bavi mirisnim marketingom s podružnicama i podrškom po cijelom svijetu. Sa 100,000 impresija u 109 država vjerujemo da ste iskusili njihovu uslugu aromatiziranja prostora.
Preko 2000 mirisa na odabir.


“Znastvenici su zabilježili porast raspoloženja od 40% kod ljudi koji su bili izloženi ugodnom mirisu” (Sense of Smell Institute)
“Kombiniranjem osjeta njuha s vizualima kreira se jača veza između kupca i
proizvoda” (Dr. Calvert, University of Warwick, England)
“Nike-ovo istraživanje pokazalo je da miris utječe na poželjnost tenisica kod 84% ispitanika. Također, ispitanici su bili spremni izdvojiti 10-20% više novaca u aromatiziranim prostorijama” (2001 Harvest
Consulting Group)
“Samsung-ovo istraživanje pokazalo je da su kupci podcijenili vrijeme kupovine za 26% i posjetili 3 puta više odjela kada su bili izloženi ugodnim aromama” (2008 University of California San Diego Chemosensory Perception lab)
