Nevjerojatni učinci glazbe na prodaju
Ima li smisla puštati glazbu u poslovnim prostorima?
Zašto neki brendovi koriste bržu glazbu a neki sporiju?
Kako klasična glazba utječe na prodaju a kako popularna?
Dok su pozitivni učinci glazbe na prodaju dokazani u brojnim znastvenim istraživanjima mi smo za vas izabrali najzanimljivije:
Slušajući glasniju glazbu kupci se brže kreću poslovnicom bez smanjenja prodaje. – Cain-Smith & Curnow (1966)
Uz glazbu sporijeg tempa kupci se kreću polako, ali i kupuju više. Slično, u restoranima uz laganu glazbu ljudi naručuju više i sporije jedu. – Milliman (1982 & 1986); Caldwell & Hibbert (1999)
Suprotno od hitova, klasična glazba u vinoteci povećava prodaju i navodi kupce da kupuju skuplje proizvode. – Areni & Kim (1993)
Međutim, ljudi percipiraju trgovinu kao skupu kada svira klasična glazba, a to nije dobro u nekim situacijama. -Yalch & Spangenberg (1993)
Pozivatelji na čekanju uz glazbu ostaju duže vrijeme na vezi. – North, Hargreaves & McKendrick (1999)
Ljudi percipiraju vrijeme čekanja kao kraće kada čuju pjesmu koja im sviđa. – Stratton (1992)
Ako i vi želite iskoristiti pozitivne učinke glazbe u svom poslovnom prostoru i pritom stvoriti ugodnu atmosferu slobodno nas kontaktirajte!