Nevjerojatni učinci glazbe na prodaju

Ima li smisla puštati glazbu u poslovnim prostorima?

Zašto neki brendovi koriste bržu glazbu a neki sporiju?

Kako klasična glazba utječe na prodaju a kako popularna?

Dok su pozitivni učinci glazbe na prodaju dokazani u brojnim znastvenim istraživanjima mi smo za vas izabrali najzanimljivije:

Slušajući glasniju glazbu kupci se brže kreću poslovnicom bez smanjenja prodaje. Cain-Smith & Curnow (1966)

Slušajući glasniju glazbu kupci se brže kreću poslovnicom bez smanjenja prodaje.
izvor: pexels

Uz glazbu sporijeg tempa kupci se kreću polako, ali i kupuju više. Slično, u restoranima uz laganu glazbu ljudi naručuju više i sporije jedu. – Milliman (1982 & 1986); Caldwell & Hibbert (1999)

Uz glazbu sporijeg tempa kupci se kreću polako, ali i kupuju više. Slično, u restoranima uz laganu glazbu ljudi naručuju više i sporije jedu.
izvor: pexels

Suprotno od hitova, klasična glazba u vinoteci povećava prodaju i navodi kupce da kupuju skuplje proizvode.  – Areni & Kim (1993)

Suprotno od hitova, klasična glazba u vinoteci povećava prodaju i navodi kupce da kupuju skuplje proizvode.
izvor: pexels

Međutim, ljudi percipiraju trgovinu kao skupu kada svira klasična glazba, a to nije dobro u nekim situacijama. -Yalch & Spangenberg (1993)

Međutim, ljudi percipiraju trgovinu kao skupu kada svira klasična glazba, a to nije dobro u nekim situacijama.
izvor: pexels

Pozivatelji na čekanju uz glazbu ostaju duže vrijeme na vezi. – North, Hargreaves & McKendrick (1999)

Pozivatelji na čekanju uz glazbu ostaju duže vrijeme na vezi.
izvor: pexels

Ljudi percipiraju vrijeme čekanja kao kraće kada čuju pjesmu koja im sviđa. – Stratton (1992)

Ljudi percipiraju vrijeme čekanja kao kraće kada čuju pjesmu koja im sviđa.
izvor: pexels

Ako i vi želite iskoristiti pozitivne učinke glazbe u svom poslovnom prostoru i pritom stvoriti ugodnu atmosferu slobodno nas kontaktirajte!

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
Share
Tagged in