Smart service

Što je Smart Service?

Višejezična usluga koja omogućuje vašem gostu da uz pomoć pametnog telefona na jednostavan način pregleda ponudu i kreira narudžbu.

Usluga ubrzava i olakšava proces narudžbe za vaše osoblje i nudi preglednu statistiku u realnom vremenu.

Kako funkcionira?

Skeniranjem QR koda u sobi ili ugostiteljskom objektu gost pristupa smart service usluzi bez potrebe za preuzimanjem i instaliranjem aplikacije.

Ovisno o objektu gost pristupa aktualnoj ponudi i događanjima.

Hotelska soba

Skeniranjem QR koda u sobi gost može pregledati cjelokupnu ponudu hotela i naručiti različite usluge poput
wellnessa, dostave u sobu (room service), rezervacije stola u restoranu i dr.

Nakon naručivanja usluge gostu se otvara komunikacijski kanal putem chata dok je opcija telefonskog poziva omogućena kroz cijelo vrijeme korištenja aplikacije.

Ugostiteljski objekti

Ovisno o namjeni objekta gost može pregledati ponudu i naručiti hranu i piće bez čekanja osoblja.

Svako jelo može sadržavati opis, sastav i alergene. Uz piće možete birati različite opcije i dodatke. Željene artikle možete pretraživati i dodavati u favorite.

Gost ima mogućnost pozivanja osoblja putem aplikacije.

Smart Service usluga implementirana je u velikim hotelskim sustavim poput Bluesun hotela i brojnim manjim ugostiteljskim objektima (restorani, kafići, beach barovi i dr.).

“Bluesun hoteli uvijek traže nove tehnologije u poslovanju pa smo tako odlučili uvesti Smart Service uslugu. Osim bržeg i efikasnije naručivanja hrane i pića sustav gostima nudi pregled cijele ponude i svih sadržaja hotela na više jezika. Gosti rado koriste sustav, najviše s ležaljki na pool baru. Mogućnost pregleda cjelokupne ponude hotela pokazalo se kao pravi pogodak. Zbog pozitivnih reakcija planiramo proširiti uslugu i na druge objekte.”
Bluesun Hotels
Josip Rikić, direktor sektora hotelskih operacija