Doživljaj – budućnost trgovina
U svijetu u kojem smo konstantno zalijepljeni za svoje digitalne uređaje, direktna ljudska interakcija i doživljaj postali su sve rjeđi a samim time i sve važniji aspekt trgovina. S jedne strane imamo velika očekivanja o izboru i personalizaciji dok smo u trgovini, a s druge strane žudimo za osjetilnim iskustvom i emocionalnom povezanošću.
Iskustvo koje će kupci pamtiti
Kupci sve više odlaze u trgovine po iskustvo, što bi značilo da im treba osigurati wow faktor kroz angažman osoblja u trgovini, vizualnu prezentaciju ili iskustveni doživljaj.
Fizičke su trgovine iznimno bitan dio maloprodajne ponude. Za početak, u njima nalazimo izložene proizvode koje kupac može dodirnuti, osjetiti i odlučiti što će kupiti. Nadalje, u svakoj trgovini je educirano osoblje koje u svakom trenutku može pružiti odličan savjet. I na kraju, praktična mogućnost kupnje u tom trenutku bez čekanja.
Ne gradite dosadne trgovine, sagradite trgovinu u koju se kupac dolazi zabaviti. Fizička trgovina bi trebala biti odraz i produžetak vaše digitalne prisutnosti. Iskustvo je ključna riječ, trgovci moraju ponuditi kupcima nešto što se jednostavno ne može kopirati internet trgovinom. Uspješni brendovi unijeli su doživljaj i kvalitetnu uslugu u svoje trgovine.
Trgovina mora biti teatralna u najboljem smislu te riječi. Okruženje mora postati uvjerljivo, privlačno i zabavno kako bi kupce odmakli s njihovi ekrana. Kupci trebaju biti budni i uzbuđeni u svom doživljaju kupnje, na taj način će i kupovati više. Dodavanjem elementa zabave kupce možemo odvojiti od njihovih ekrana i povećati konverziju.
Emocije i kupnja
Žene više cijene dobru atmosferu u trgovini – 80% žena i 73% muškaraca ponovo bi posjetilo trgovinu u kojoj su se osjećali ugodno. Vraćanje emocije u doživljaj kupnje biti će ključna stavka uspjeha fizičkih trgovina u narednim godinama.
Ako želite kupiti nešto skupo to ne radite preko interneta. Želite otići u trgovinu, osjećati se dobro i otići s predivnom vrećicom i osmijehom na licu. To je iskustvo koje fizička trgovina pruža kupcu.
Trgovine se sve više okreću mladima, pa se tako glazba i mirisi prilagođavaju mlađim generacijama. S njima je bitno uspostaviti emocionalnu povezanost jer će oni biti glavna ciljana skupina u narednim godinama.
Cilj je osigurati da trgovina postane poticajna i interaktivna koliko god je to moguće. Nikada nećete dobiti tako bogato osjetilno iskustvo online. Dio ljudi će uvijek tražiti najbolje cijene, a kada svi znaju kako doći do najniže cijene, usluga i doživljaj kupnje će presuditi.
Doživljaj kupnje mora biti cilj svake trgovine i to je isključivo timski posao.
Zanima vas kako uz glazbu i miris u trgovini stvoriti jedinstveni doživljaj? Kontaktirajte nas za savjet ili ponudu.