Doživljaj – budućnost trgovina

U svijetu u kojem smo konstantno zalijepljeni za svoje digitalne uređaje, direktna ljudska interakcija i doživljaj postali su sve rjeđi a samim time i sve važniji aspekt trgovina. S jedne strane imamo velika očekivanja o izboru i personalizaciji dok smo u trgovini, a s druge strane žudimo za osjetilnim iskustvom i emocionalnom povezanošću.

Iskustvo koje će kupci pamtiti

Kupci sve više odlaze u trgovine po iskustvo, što bi značilo da im treba osigurati wow faktor kroz angažman osoblja u trgovini, vizualnu prezentaciju ili iskustveni doživljaj.

Fizičke su trgovine iznimno bitan dio maloprodajne ponude. Za početak, u njima nalazimo izložene proizvode koje kupac može dodirnuti, osjetiti i odlučiti što će kupiti. Nadalje, u svakoj trgovini je educirano osoblje koje u svakom trenutku može pružiti odličan savjet. I na kraju, praktična mogućnost kupnje u tom trenutku bez čekanja.

Ne gradite dosadne trgovine, sagradite trgovinu u koju se kupac dolazi zabaviti. Fizička trgovina bi trebala biti odraz i produžetak vaše digitalne prisutnosti. Iskustvo je ključna riječ, trgovci moraju ponuditi kupcima nešto što se jednostavno ne može kopirati internet trgovinom. Uspješni brendovi unijeli su doživljaj i kvalitetnu uslugu u svoje trgovine.

Trgovina mora biti teatralna u najboljem smislu te riječi. Okruženje mora postati uvjerljivo, privlačno i zabavno kako bi kupce odmakli s njihovi ekrana. Kupci trebaju biti budni i uzbuđeni u svom doživljaju kupnje, na taj način će i kupovati više. Dodavanjem elementa zabave kupce možemo odvojiti od njihovih ekrana i povećati konverziju.

Emocije i kupnja

Žene više cijene dobru atmosferu u trgovini – 80% žena i 73% muškaraca ponovo bi posjetilo trgovinu u kojoj su se osjećali ugodno. Vraćanje emocije u doživljaj kupnje biti će ključna stavka uspjeha fizičkih trgovina u narednim godinama.

Ako želite kupiti nešto skupo to ne radite preko interneta. Želite otići u trgovinu, osjećati se dobro i otići s predivnom vrećicom i osmijehom na licu. To je iskustvo koje fizička trgovina pruža kupcu.

Trgovine se sve više okreću mladima, pa se tako glazba i mirisi prilagođavaju mlađim generacijama. S njima je bitno uspostaviti emocionalnu povezanost jer će oni biti glavna ciljana skupina u narednim godinama.

Cilj je osigurati da trgovina postane poticajna i interaktivna koliko god je to moguće. Nikada nećete dobiti tako bogato osjetilno iskustvo online. Dio ljudi će uvijek tražiti najbolje cijene, a kada svi znaju kako doći do najniže cijene, usluga i doživljaj kupnje će presuditi.

Doživljaj kupnje mora biti cilj svake trgovine i to je isključivo timski posao.

Zanima vas kako uz glazbu i miris u trgovini stvoriti jedinstveni doživljaj? Kontaktirajte nas za savjet ili ponudu.

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
Share
Tagged in