Doživljaj – budućnost trgovina

U svijetu u kojem smo konstantno zalijepljeni za svoje digitalne uređaje, direktna ljudska interakcija i doživljaj postali su sve rjeđi a samim time i sve važniji aspekt trgovina. S jedne strane imamo velika očekivanja o izboru i personalizaciji dok smo u trgovini, a s druge strane žudimo za osjetilnim iskustvom i emocionalnom povezanošću.

Iskustvo koje će kupci pamtiti

Kupci sve više odlaze u trgovine po iskustvo, što bi značilo da im treba osigurati wow faktor kroz angažman osoblja u trgovini, vizualnu prezentaciju ili iskustveni doživljaj.

Fizičke su trgovine iznimno bitan dio maloprodajne ponude. Za početak, u njima nalazimo izložene proizvode koje kupac može dodirnuti, osjetiti i odlučiti što će kupiti. Nadalje, u svakoj trgovini je educirano osoblje koje u svakom trenutku može pružiti odličan savjet. I na kraju, praktična mogućnost kupnje u tom trenutku bez čekanja.

Ne gradite dosadne trgovine, sagradite trgovinu u koju se kupac dolazi zabaviti. Fizička trgovina bi trebala biti odraz i produžetak vaše digitalne prisutnosti. Iskustvo je ključna riječ, trgovci moraju ponuditi kupcima nešto što se jednostavno ne može kopirati internet trgovinom. Uspješni brendovi unijeli su doživljaj i kvalitetnu uslugu u svoje trgovine.

Trgovina mora biti teatralna u najboljem smislu te riječi. Okruženje mora postati uvjerljivo, privlačno i zabavno kako bi kupce odmakli s njihovi ekrana. Kupci trebaju biti budni i uzbuđeni u svom doživljaju kupnje, na taj način će i kupovati više. Dodavanjem elementa zabave kupce možemo odvojiti od njihovih ekrana i povećati konverziju.

Emocije i kupnja

Žene više cijene dobru atmosferu u trgovini – 80% žena i 73% muškaraca ponovo bi posjetilo trgovinu u kojoj su se osjećali ugodno. Vraćanje emocije u doživljaj kupnje biti će ključna stavka uspjeha fizičkih trgovina u narednim godinama.

Ako želite kupiti nešto skupo to ne radite preko interneta. Želite otići u trgovinu, osjećati se dobro i otići s predivnom vrećicom i osmijehom na licu. To je iskustvo koje fizička trgovina pruža kupcu.

Trgovine se sve više okreću mladima, pa se tako glazba i mirisi prilagođavaju mlađim generacijama. S njima je bitno uspostaviti emocionalnu povezanost jer će oni biti glavna ciljana skupina u narednim godinama.

Cilj je osigurati da trgovina postane poticajna i interaktivna koliko god je to moguće. Nikada nećete dobiti tako bogato osjetilno iskustvo online. Dio ljudi će uvijek tražiti najbolje cijene, a kada svi znaju kako doći do najniže cijene, usluga i doživljaj kupnje će presuditi.

Doživljaj kupnje mora biti cilj svake trgovine i to je isključivo timski posao.

Zanima vas kako uz glazbu i miris u trgovini stvoriti jedinstveni doživljaj? Kontaktirajte nas za savjet ili ponudu.

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
Share
Tagged in

Centar za postavke privatnosti

Potrebno

Registrirani članovi trebaju cookie kako bi se mogli prijaviti. Ovo je "strogo potrebno" jer stranica neće raditi bez njega.
Posjetitelji koji ostavljaju komentar na post na blogu također će imati postavljen kolačić na svoje računalo. Ovo nije "strogo neophodno" jer je biti korisnik opcionalno.

Registracijski kolačići Google Tools

Advertising

Google Analiza

Ova internet stranica koristi Google analize, internet uslugu analize kompanije Google Inc. („Google“). Google analiza primjenjuje takozvane kolačiće, tekstualne datoteke koji se snimaju na Vašem računalu i koji omogućuju analizu korištenja internet stranica. Informacije dobivene kolačićima o korištenju ove internet stranice (uključujući i Vašu IP-adresu), prenose se na server kompanije Google u SAD-u i tu se snimaju. Kompanija Google će ove informacije koristiti za procjenu Vašeg korištenja internet stranica kako bi mogla sastaviti izvješća o aktivnostima na internet stranicama za vlasnike istih, kao i za druge usluge vezane za korištenje internet stranica i interneta. Google će ove informacije eventualno proslijediti trećim licima, ukoliko je to zakonom propisano ili u slučaju kada treće lice po nalogu kompanije Google treba obraditi ove podatke. Google ni u kom slučaju neće povezati Vašu IP-adresu sa drugim prikupljenim podacima. Instalaciju kolačića možete spriječiti odgovarajućim podešavanjem Vašeg softvera pretraživača, ali Vam ukazujemo na mogućnost da u tom slučaju nećete moći koristiti sve funkcije ove internet stranice u punom opsegu. Korištenjem ove internet stranice dajete suglasnost za obradu podataka koje je o Vama prikupila kompanija Google, na prethodno navedeni način i u prethodno navedenu svrhu.

__utma,__utmb,__utmc,__utmz,__utmv

Other